Działający wentylator, zapłon i inne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rafal88
    Classic
    • 2011
    • 2

    Działający wentylator, zapłon i inne

    Witam,
    mam problem z ... sam nie wiem co to.
    w czasie ruszania coś mi stuka z przodu - tylko przy niskich prędkościach - na wyprostowanych kołach. Przy zakupie samochodu zawieszenie było sprawdzane.
    sprzegło wyminiłem - z dwumasy na sztywne koło zamachowe

    może ktoś miał taki problem,
    pozdrawiam
  • dark1964
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    Działający wentylator, zapłon i inne

    Witam,
    Mam Octavię 1,6 BFQ. Jesienią zaczęły się problemy z włączającym się wentylatorem, który po wyłączeniu zapłonu potrafił pracować jeszcze 10-15 minut. Potem pojawiły się problemy z uruchomieniem silnika. Obecnie trzeba pokręcić 10-15 razy, aby zapalić samochód. Po uruchomieniu praktycznie nie działa ssanie, bo mimo niskich temperatur cały czas są niskie obroty silnika. Problem wentylatora znikł po odłączeniu bezpiecznika (tego z komory silnika), ale po ponownym zainstalowaniu bezpiecznika, znowu to samo z wentylatorem. Ciągle nie chce dobrze palić, po przejechaniu kilku kilometrów i wyłączeniu silnika, pali dobrze. Zauważyłem, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów jest problem ze wskaźnikiem temperatury, który wolno dochodzi do połowy wskaźnika, a w trakcie jazdy częściowo opada. Wymieniłem czujniki temperatury silnika. Pomogło na trochę. Wymieniłem sondy lambda. Proszę o podpowiedzi, co to może być.

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Podłącz pod komputer on jak cyganka prawdę Ci powie co boli szkodnika. Wg podanych przez Ciebie uwag to pierwszy czujnik temperatury silnika do sprawdzenia
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • dark1964
        Classic
        • 2010
        • 2

        #4
        Był podłączony do kompa i dlatego wymieniłem 2 czujniki temperatury silnika. Pomogło na krótko. Odzyskał moc, zapłon, ale jak przyszły ujemne temperatury to znowu pojawił się ten sam problem. Akumulator sprawny, kręci dobrze, ale mogę zapalić po kilkunastu próbach.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          pewnie znowu czujnik umarł mozesz go zareklamowac .dla pewnosci mozesz sprawdzic wtyczke od czyjnika czy nie jest zasnedział i podoginac blaszki we wtycze i sprawdz instalacie czy nie jest uszkodzona
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          Pracuję...